Keresés ebben a blogban

2020. május 11., hétfő

Osztályfőnöki V.11.

Kedveskéim!
Még mindig nagyon sokan nem tudtok helyesen emailt használni. Most csatoltam egy PPT-t a NETIKETT-ről.  Hogy mi is ez? Egyszerű: A netes illemszabályok összessége.
Kérlek, nézd meg a PPT-t!


Netikett

Végül néhány szimbólum:
A sablon elérhetőségeKinézeteÍgy illesztheted be
Sablon:Álmosálmos{{Álmos}}
Sablon:GonoszGonosz{{Gonosz}}
Sablon:Gratgratulálok{{Grat}}
Sablon:ImádlakImádlak{{Imádlak}}
Sablon:Kacsint;-){{Kacsint}}
Sablon:LazaLaza{{Laza}}
Sablon:Megleptélmeglepődött{{Megleptél}}
Sablon:Nem érdekelNem érdekel{{Nemérdekel}}
Sablon:Nem értemnem értem{{Nemértem}}
Sablon:Nevet:-){{Nevet}}
Sablon:NyugiTeljesen nyugodt vagyok…{{Nyugi}}
Sablon:ÖrülSmiley.svg{{Örül}}
Sablon:SírSír{{Sír}}
Sablon:SzomorúEttől nem vagyok feldobva!{{Szomorú}}
Sablon:VidámFace-smile.svg{{Vidám}}
Sablon:VigyorVigyor{{Vigyor}}
Sablon:XNem szólok semmit (:X){{X}}
Sablon:Zavarban%S{{Zavarban}}
Az anyák napi körkérdés eredménye:

Nincsenek megjegyzések:

Kémia Elemmolekulák 05.19

 Kedves hetedikesek! Ez a sok szöveg azért van itt, mert lényeges és egy részét kifelejtették a tankönyvből. Ezeket légy szíves gyöngyírássa...