Keresés ebben a blogban

2020. május 8., péntek

Történelem V.08.

Kedveskéim!
Sajnálattal vettem tudomásul, hogy nagyon lemorzsolódtatok a tanulásban. Alig-alig kapok vissza füzetfotókat. Remélem, azért elolvassátok, megnézitek az anyagokat.

Ezért a tegnapi anyagot folytasd!
Azt terveztem, hogy a kérdéseiteket, feladataitokat összegyűjtöm,  Redmentába beleszerkesztem, és megoldhatjátok egymás feladait

A tankönyvben a 38-62. oldalak bármely leckéjéből, vagy a füzeted vázlataiból kell kérdéseket írnod.
Lehet igaz/hamis, párosítós, időrendes, ki vagyok én stb.
Minimum hármat találj ki!  Mutatok néhány példát↓  ilyesmikre gondoltam.



Pl: 1.Mi volt hamarabb?   Amerika felfedezése vagy a reformáció kezdete?
     2. Ki vagyok én? -Új fővárost alapítottam Szentpétervár néven.
     3. Mi ez a fogalom?  A katolikus vallás megújítására irányuló mozgalom a XVI. század első           felében.
     

Rejtjeles válaszok: 1. Aeia eeeée
                                2. a ée á
                                3. eoáió

A szokásos módon küldd el a munkádat! Várom nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Kémia Elemmolekulák 05.19

 Kedves hetedikesek! Ez a sok szöveg azért van itt, mert lényeges és egy részét kifelejtették a tankönyvből. Ezeket légy szíves gyöngyírássa...